Min vardag....

Sedan Sammy slet av hälsenan har det varit hektiskt minst sagt!  (null)

Min dag idag t ex startade runt fyra. Kunde omöjligt somna om så då internetshoppade jag nya träningsskor✅ Öppnade upp hemmakontoret 06.30, men skrev 07.00 i tidrapporten, eftersom jag tog en halvtimma till att skjutsa Sammy till jobbet. Åt frukosten framför skärmen när jag kom hem. På lunchen, tog långlunch på en timma, kvistade jag ner till Willys och hämtade den förbeställda maten. Packade upp den och åt sen lunchen framför datorn. Fikarasten hoppade jag över och åkte och hämtade Sammy från jobbet. Stängde kontoret 16.30 men skrev 16.00 i tidrapporten för "färdtjänsthalvtimman". Dessutom hann jag med att sätta på en maskin tvätt och hängde den när jag slutat jobba. Så ser dagarna ut åtta veckor till typ. Inte varje dag långlunch förstås. Har varit pyttelite snorig så jag har hoppat gymmet och gått långa raska promenader efter jobbet i två dagar. Men idag tog det tvärstopp. Orkar inte. Får laga mat i stället. Fokus på att mitt ickeliv överlever. 
(null)

(null)
Micke gjorde HIO i söndags! 👏
(null)

(null)
Pappas 75-årsdag!
(null)
Paniken som uppstod! Mitt skrik hördes nog till månen! Äckliga vidriga as! 😱

Kommentera här: